Information

Turneringsform

Turneringen afvikles efter gældende JBU-regler. 11-mands hold spiller på normal græsbane og 7 mands hold spiller på græsbane af størrelse ca. ½ bane. 7 mands spiller 2 x 20 minutter, alle øvrige hold spiller 2 x 25 minutter pr. kamp. Holdene forsøges inddelt i puljer af 4-5 hold. Nr. 1 og nr. 2 går videre til finalespil og resten går videre til 'trøstespil'. Hvert hold er garanteret mindst 4 kampe.

Selve turneringen afvikles fra lørdag kl. 8.00 til mandag ca. kl. 12.00.

Præmier

Nr. 1, 2 og 3 i finalespillet får medalje. Finalevinderen får desuden en pokal til ejendom.

Indkvartering

Indkvartering foregår på skolerne i umiddelbar nærhed af baneanlægget. Deltagerne skal selv medbringe sovepose og soveunderlag. Indkvartering kan ske fra fredag kl. 16.00. Hold, der møder før dette tidspunkt, bedes møde på Horne Stadion indtil indkvartering kan finde sted. Det må påregnes, at hold med mindre deltagerantal kan blive indkvarteret sammen med andre hold i samme lokale.

På skolerne er der adgang til opholdsrum med boder, hvor der kan købes slik, sodavand, is, pølser m.v.

Ønsker man selv at arrangere indkvartering findes der vandrehjem, campingpladser mv. i området, se mere under punktet pårørende.

Bespisning

I deltagergebyret er inkluderet fuld forplejning fra lørdag morgen til mandag middag. Al bespisning foregår på skolerne. Ved ankomst vil der blive udleveret spisebilletter/armbånd til samtlige måltider, disse er personlige, og skal medbringes for at den enkelte deltager får maden serveret.

Chefkokken oplyser, at der som sædvanligt vil være god mad. Deltagere, der på grund af allergi eller tro/religion ønsker speciel mad, skal meddele cupledelsen dette ved tilmelding.

Transport

Hold, der ønsker transport fra tog og færge, vil blive afhentet. Dette skal dog angives med tidspunkt for afhentning og aflevering ved tilmelding. Der er ingen afhentning af hold ved færge, når disse hold ikke bor på skolerne. Senest på ankomstdagen skal ønske om tilbage transport til tog eller færge aftales. Under turneringen er der fri bustransport fra skoler til spillested. Se kort.

Gratisydelser

I år vil der være følgende gratisydelser ved Slagter Winther Cup:

  • 1 stk. T-shirt pr. deltager
  • Bustransport
  • Transport til og fra tog eller færge
  • Diskoteksaften x 2
  • Bykort

Pårørende

Forældre, pårørende og andre, der ønsker at følge turneringen, er naturligvis hjertelig velkommen. Der kan købes mad - fuld forplejning DKK 350. Prisen på enkeltmåltider fås i informationen.

Vi kan endvidere oplyse, at der i og omkring Hirtshals er rig mulighed for overnatning på såvel hotel, vandrehjem som på campingpladser (med bl.a. udlejning af hytter). Se nedenstående links.

Forældre og pårørende bedes selv undersøge disse forhold.

Pris

I år ser priserne for deltagende hold således ud:

Indkvarterede hold:

DKK 675,- pr. deltager, DKK 600,- i holdgebyr.

Én leder pr. hold deltager gratis

Ikke indkvarterede hold:

DKK 350,- pr. deltager, DKK 600,- i holdgebyr.

Ledere deltager gratis

(Ingen madservering for disse hold, mad til hele cuppen eller enkelte måltider kan købes). Disse hold afhentes/bringes ikke ved færge.

Aktiviteter

For yderligere aktiviteter henvises til underholdning og seværdigheder i og omkring Hirtshals, se links herunder.

Klasser

U10 drenge (7-mands) født efter 01/01-2012
U11 drenge (7-mands) født efter 01/01-2011
U12 drenge (7-mands) født efter 01/01-2010
U12 piger (7-mands) født efter 01/01-2010
U13 drenge/7 (7-mands) født efter 01/01-2009
U13 piger/7 (7-mands) født efter 01/01-2009
U14 drenge/7 (7-mands) født efter 01/01-2008
U13 drenge/11 (11-mands) født efter 01/01-2009
U13 piger/11 (11-mands) født efter 01/01-2009
U14 drenge/11 (11-mands) født efter 01/01-2008
U14 piger/11 (11-mands) født efter 01/01-2008
U15 drenge/11 (11-mands) født efter 01/01-2007